رعایت تناسب بین زمینه کاری با طراحی کاتالوگ

حتما طرح شما باید پس از چاپ و رسیدن به دست مخاطبان شما حس بسیار خوبی را در نگاه اول به آنها منتقل کند. به همین دلیل باید تناسب کافی میان طرح شما، محصول ارائه شده و موضوع فعالیت شرکت و مخاطبان هدف شرکت و یا موسسه مربوطه ایجاد نمایید. مثلا برای معرفی محصولات جدید یک شرکت بزرگ باید در حد توان و امکان از بهترین و با کیفیت ترین کاغذ استفاده نمایید، و کاتالوگ طراحی شده شما باید بسیار لوکس و گرانقیمت به نظر برسد. ولی در مقابل طراحی و چاپ کاتالوگ برای یک موسسه خیریه نباید لوکس به نظر برسد.

عکاسی با کیفیت از محصولات مورد نظر:
معمولا برای بالا بردن کیفیت طراحی و چاپ کاتالوگ و برای تبلیغات بهتر محصولات یک شرکت نیاز به عکاسی صنعتی داریم، صد در صد داشتن تصاویر مناسب کمک زیادی به شکل نهایی طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ شما خواهد کرد، در انتخاب تصاویر باید دقت فراوانی کنید، تا کاملا واقعی به نظر برسند.
تقریبا در بین روش های تبلیغاتی، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ بروشور تاثیر زیادی بر ارزش و اعتبار شرکت نزد مخاطبان و مشتریان شما خواهد داشت، و یکی از بهترین روش ممکن برای معرفی محصولات و خدمات موسسه و یا شرکت شماست.
منبع: برج بهارستان