نگاه نجاری به ساخت غرفه نمایشگاه
1- در یک تحقیق که یک تیم کارشناسی 4 نفره طراح و سازنده غرفه انجام داده بودند دریافتند که در هر سال حداقل 30 نمایشگاه فقط در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر میگردد و بیش از 1000 شرکت کننده دارد و در مجموع از این تعداد شاید 10 نمونه غرفه سازی دارای طرح جدید، طرح غرفه خلاقانه و بدیع و متناسب محصول یا خدمات خریدار بوده است! چرا؟
یعنی 1000 غرفه> حداقل 100 غرفه سازی و 200 غرفه آرایی و 700 غرفه ساده بدون ساخت >
10 طرح جدید مشتری پسند !!!؟؟
علت اصلی، مدل رایج و عرف غرفه سازی است:
در حالت رایج شما برای سفارش غرفه با سی شرکت نجار غرفه موجود در تهران تماس می گیرید و در خواست اشتباه طرح رایگان را دارید و بین آنها یکی را انتخاب می کنید !
کجای طرح رایگان غرفه ایراد دارد؟ طرح مجانی غرفه سازی که خوب است؟؟
شرکتهای غرفه ساز(نجار) دارای آرشیو های خارجی و داخلی متعددی هستند که این پکیج های تری دی مکس طرح های پایه ای دارد
بعد از تماس هر شرکت کننده در نمایشگاه، عکس و نام و جایگیری را تغییر داده و تحویل شما می دهند
بر عکس تیم های طراح صنعتی که با اشراف علمی به وزن و بار اضافی روی اشیاء، تسلط به اصول زیبایی شناختی معماری، ایده پردازی جدید ، طراحی استند محصول خاص و... می توانند غرفه ای جذاب و بی همتا برایتان طراحی کنند
2- طراحی صنعتی غرفه نمایشگاهی:
طراح صنعتی غرفه وظیفه دارد مسلط به علم ساخت مدل، متریال و نور پردازی حرفه ای باشد
طراح صنعتی غرفه نمایشگاه برای محصول شما با توجه به روش نمایش، اندازه و شرایط آن یک استند محصول سه بعدی حرفه ای و کم نظیر طراحی میکند.
حتی می تواند استند محصول سه بعدی را طراحی صنعتی کند که قابل حمل و پرتابل باشد
یا شرایط ایستایی منحصر به فردی داشته باشد
طراحی صنعتی غرفه مبتنی بر ایده جدید است
یعنی استفاده از سر در جدید، قوس و اسپیرال و کرو های جذاب در غرفه سازی و...