چرا باید در نمایشگاه ها شرکت کنیم ؟
نمایشگاههای تجاری یکی از بهترین و اعجاب برانگیزترین فرصتها برای کسبوکارهای کوچک بهمنظور برقراری تماسها ، برقراری ارتباطات جدید،کسب مشتریان تازه و یافتن ایدههای نوآورانه است. نمایشگاههای تجاری با هدف ارائه فرصت مناسب برای کسبوکارها به منظور برقراری تماس چهرهبهچهره با بسیاری از مشتریان بالقوه در مدتی کوتاه و با صرف هزینهی مناسب طراحی شدهاند. غرفه سازی نمایشگاهی
وجود این فرصت مناسب بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک میتواند صحنه بازی را برای تازه واردها مهیا کند و فضای مناسب و نسبتا ارزانقیمت ، در اختیار آنان قرار دهد.
برخی از اصلیترین دلایل حضور در نمایشگاهها عبارتند از:
• افزایش سطح فروش لحظهای در فضای نمایشگاهها
• افزایش سطح سفارشات خرید مشتریان
• ارتقای تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و پدیدار ساختن نامونشان تجاری در مقابل نگاه مشتریان
• هدفگذاری بر مخاطبان خاص
• تثبیت حضور شرکت در عرصه بازار
• بهبود کارایی و اثربخشی فعالیتهای بازاریابی
• رویارویی مستقیم با مشتریان ،رقبا و تامینکنندگان
• جلب مشتریان جدید و بالقوه
• معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت
• نشاندادن محصول جدید به شیوهای که از سایر کانالهای بازاریابی امکان پذیر نیست
• جذب و استخدام توزیع کنندگان و فروشندگان
• آموزش به مخاطبان هدف شرکت
منبع: لبخند