چرا غرفه سازی؟

غرفه سازی نمایشگاه ابزار قدرتمندی است، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیتها و تکنیک های فروش. به کلامی دیگر،غرفه سازی نمایشگاه یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است.
غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده میکند. غرفه تصویر روشنی از شرکت کننده است برای دامنه وسیعی از مخاطبان!
ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است. در نتیجه بسیاری از شرکتها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند. تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند. شرکت غرفه ساز
ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود.
وقتی با ذوق وطبع هنری به غرفه سازی وغرفه نگاه کنیم خارج از تمام ضوابط و شنیده ها و با تمام فشاری که غرفه ساز تحمل می کند باید گفت که:" غرفه سازی نهایت هنر است " که در آن غرفه ساز تنها با یک ایده و تلفیقی از احساس و تکنیک و مواد خام سازه ای خلق می کند که همچون زندگی ما عمری کوتاه اما پر از زیبایی دارد